twitter

Wednesday, January 12, 2011

i am sick and tired of wondering and waiting.
Refreshing and hoping.
But in the end it's nothing but a big disappointment.

i hate being the one giving in, and not knowing about the results.
人的性格我们是无法控制到的
我爱你多深你知道吗?
你有真心的想过我吗?
你以前很怕没了我,现在你一点也不理了。
可能如果没有了我,你可能会更开心,或者对你是无所谓。
我能说我想你,但是不能告诉你。
问你的时候,你就觉得不耐烦。
我真的很想知道,你到底心里想什么?
你到底爱我有多深?
你曾近说过的还算吗?
你曾近写过你多么的想我,爱我,要我。
现在呢?

No comments: